28 Eylül 2010 Salı

Artık bir oğlum var :)


Benim artık bir kaplumbagam var :) İsmi de abidin... Hafta başı sonunda gittik ve aldık abidini :)

Artık burası abidin ve benim günlüğüm olacak... Kendisi minicik bir kırmızı yanaklı su kaplumbagası :) aynı zamanda da bir beyefendi :) (Tamam cinsiyeti henüz belli değil, 2 sene kadar bir süre de belli olmayacak. Olsun benim için o bir beyefendi ve ismi de Abidin.. Ayrıca bu konuya onunda bir itirazı yok :) İsminin Abidin olmasından da memnun, bir beyefendi olmaktan da... Tek sorunumuz beni görünce öcü görmüş gibi kaçması :) Ben odaya girer girmez kayaların altına saklanıyor, kafasını kabuğunun içine gömüyor kayanın üzerindeyse de cumburlomp suya atlıyor :)

Olsun.. Bence oda beni çok seviyor... Bana naz yapıyor, zamanla geçecek :) Hem bugün 4. günümüz ve ilk kez elimden mama yedi :) Beni görünce kaçmadı - haa, karnını doyurana kadar, doyunca yine kactı :)- elimi yemek sandı, bende kendilerine karides yedirdim :)

Öyle işte, şimdi akvaryumunun içinde size el sallıyor, sizi yeni evine çay içmeye bekliyor...